امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۹ - ۱۴:۰۵ شناسه خبر : ۱۲۱۵۷
مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران خبر داد؛
برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت حجت الاسلام «رضایی» از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

حجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم الشان، روحانیت مجاهد و معرفی الگوسازی طلاب رزمنده و تجلیل از طلاب و روحانیون این حوزه برگزار خواهد شد.
وی، نقش حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت، نقش علمی جهان اسلام در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را از محورهای جشنواره عنوان کرد.
حجت الاسلام رضایی همچنین بخش‌های پنجگانه جشنواره را، تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، چندرسانه‌ای، فیلم و عکس اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌های جشنواره تا تاریخ یکم دی 1400 است.
این مسئول گفت: شرکت کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به آدرس دبیرخانه استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com  و یا شماره سروش09352307158 ارسال کنند.
حجت الاسلام رضایی زمان اختتامیه جشنواره را یکم اسفند 1400 اعلام کرد و بیان داشت: مکان و شیوه آئین اختتامیه متعاقبا اعلام خواهد شد.
پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر