امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۰ - ۱۱:۵۶ شناسه خبر : ۱۲۱۶۹

تاکید استاندار گلستان بر حذف اختلاف سلیقه در میان مدیران استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری مدیران از همه توان برای افزایش سهم استان از منابع ملی گفت که اختلاف سلیقه‌ نباید مانع توسعه گلستان شود.

علی‌محمد زنگانه شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی استان اظهار داشت: نباید در مسائل کاری و توسعه استان سلیقه ها را دخالت دهیم.

وی بیان کرد: موضوعات مختلفی در گلستان وجود دارد که هر کدام می‌تواند نقش موثری در پیشرفته گلستان داشته باشد اما نباید اختلاف سلیقه ها به گونه ای باشد که آسیب آن متوجه مردم شود.

وی بیان کرد: در مورد بیش از ۸۵ درصد اعتبارات به صورت ملی تصمیم گیری می شود و ۱۵ درصد آن در اختیار استانهاست که با نظر رئیس جمهوری تفویض اختیارات به استانها در حال شکل گیری است.

استاندار گلستان ادامه داد: باید رشد ۷.۳ درصدی مورد نظر استان در شاخص ها محقق شود که ۴۵ درصد این رشد باید از طریق بهره وری در حوزه های مختلف صورت گیرد.

زنگانه ادامه داد: بخش دیگری از این رشد باید از طریق منابع اعتباری نظیر افزایش سهم گلستان در منابع عمومی ، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، مشارکت بخش خصوصی، افزایش درآمدها از ظرفیت های مجاز، ارتقا درآمدهای مالیاتی و ارتقای نقش بانک های خصوصی در توسعه استان محقق شود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر