امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۰ - ۱۵:۰۸ شناسه خبر : ۱۲۱۷۲

سي ام آذر ماه آخرين مهلت اعتبار وکالت نامه هاي منقضي شده براي انتقال سند مالکيت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان، آخرين مهلت اعتبار وکالت نامه هاي منقضي شده براي انتقال سند مالکيت را تا پایان آذرماه سال جاری اعلام کرد.

سرهنگ نصراله بیگلری بيان داشت: با توجه به شيوع بيماري کرونا در شهرهاي داراي وضعيت قرمز برابر تدبير ستاد ملي کرونا ارائه خدمت از سوي پليس به شهروندان امکان پذير نبوده و منجر به تعطيلي آن ها گرديد و اين امر باعث انباشته شدن تعداد زيادي از درخواست هاي مردم براي نقل و انتقال خودرو گرديد.
رئیس پلیس راهور استان مازندران تصریح کرد: برابر پيگيري هاي به عمل آمده توسط پليس راهور ناجا از ستاد ملي مقابله با کرونا موفق شد مجوز بازگشايي مراکز شماره گذاري با رعايت دقيق پروتکل هاي بهداشتي و استفاده از توان 50 درصدي پرسنل را اخذ و عملاً از تاريخ 09/05/1400 فعاليت خود را آغاز نمايد.
سرهنگ بیگلری در پایان خاطرنشان کرد: تمام کساني که داراي وکالت نامه بوده ليکن به دليل محدوديت هاي کرونايي تاريخ اعتبار آن ها مقتضي و موفق به مراجعه به مراکز شماره گذاري و انتقال سند مالکيت نشدند، فقط تا سي ام آذر ماه سال جاري فرصت دارند و بعد از اين تاريخ وکالت نامه هاي آن ها از درجه اعتبار ساقط و هيچگونه خدماتي به آنها ارائه نخواهد شد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر