امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۰ - ۱۵:۱۲ شناسه خبر : ۱۲۱۷۳

کشف ۲۹فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي نکا فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف ۲۹ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ قاسم عزیزی درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در اجراي این طرح، ماموران موفق به دستگيري 22 سارق شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی،7 فقره سرقت قطعات خودرو، 5 فقره سرقت منزل، 9 فقره سرقت باغ مرکبات و2 فقره سایر سرقتها در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، اظهار داشت: کشف 3 تن چوب قاچاق، دستگیری12معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر، توقیف6 دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.
سرهنگ عزیزی از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و ... مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر