امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۱ - ۱۲:۴۰ شناسه خبر : ۱۲۱۷۷

پایان مسابقات لیگ دیسک طلایی در گنبدکاووس رئیس انجمن فریزبی کشور از پایان مسابقات لیگ دیسک طلایی در گنبدکاووس و معرفی نفرات برتر مسابقات در بخش های سه گانه این لیگ خبر داد.

علی ذاکریان با اشاره به برگزاری مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی در گنبدکاووس، اظهار کرد: این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۱۷ استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرایط میزبانی گنبدکاووس بسیار خوب و قابل قبول بود، افزود: امیدواریم بتوانیم در سالهای آتی همچنان از ظرفیت های گنبدکاووس استفاده کنیم.

رئیس انجمن فریزبی کشور از اتمام مسابقات در هر سه بخش دقت، مسافت و MTA خبر داد و گفت: در هر بخش سه نفر برتر معرفی و امروز در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

ذاکریان در تشریح رتبه های برتر، تصریح کرد: در بخش مسافت فائزه خلفی از خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت و آرزو کاظمی از آذربایجان غربی و زهرا زنده بودی از بوشهر به ترتیب  در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تجلیل از نفرات برتر در مراسم اختتامیه مسابقات

وی با بیان اینکه در بخش دقت نیز، فاطمه خائفی دارابی از استان فارس بر سکوی قهرمانی تکیه زد ، ادامه داد: طیبه پاکیزه از قم و معصومه صالحی از خوزستان نیز به عنوان نائب قهرمان و رتبه سوم معرفی شدند.

رئیس انجمن فریزبی کشور با اعلام اینکه در بخش MTA یا حداکثر زمان، آرزو و الهه کاظمی از آذربایجان غربی بر سکوی نخست و دوم ایستادند، تصریح کرد: فائزه خلفی از خوزستان نیز در این بخش در جایگاه سوم قرار گرفت.

ذاکریان از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مسئولان ورزشی و سیاسی منطقه ای خبر داد و اضافه کرد: این مراسم امروز در تالار فرهنگیان گنبدکاووس برگزار خواهد شد. 

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر