امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۳ - ۱۲:۰۰ شناسه خبر : ۱۲۱۸۸

هنرمند مازندرانی در میان برگزیدگان بخش نهایی رویداد بین المللی گرافیک رویداد بین المللی امپرسند بوداپست که بر معرفی هنرمندان فعال در حوزه طراحی نشانه و لوگوتایپ جهان تاکید دارد، در فهرست منتخبین سال ۲۰۲۱ خود یک گرافیست مازندرانی را برگزیده است.


این رویداد هنری، هر ساله و در ماه پایانی سال میلادی اسامی هنرمندان منتخب حوزه های یاد شده را منتشر کرده و در حاشیه برپایی نمایشگاه آثار موردنظر، کتابی را از مجموعه آثار هنرمندان برگزیده سال به چاپ می رساند و این بار مرتضی منصورسمائی به عنوان نماینده گرافیک ایران از استان مازندران نیز در آن حضور خواهد داشت.
منصورسمائی که سالهاست در زمینه پیکربندی گرافیک روزنامه ها و نشریات، نشانه شناسی و تایپوگرافی فعالیت دارد در حالی به عنوان منتخب بخش نهایی این رویداد جهانی معرفی شده است که خود تحت عنوان یک موسسه فرهنگی هنری در زمینه برپایی رویدادهای داخلی و استانی فعال بوده و مدیریت انجمن هنرهای تجسمی شهرستان چالوس را نیز در کارنامه خود دارد.
این هنرمند مازندرانی در ایام همه گیری بیماری کووید-۱۹ به اطلاع رسانی و آموزش همگانی از طریق گرافیک نیز پرداخته و در یکسال اخیر در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته است.
قابل ذکر است در فهرست برگزیدگان این رویداد بین المللی در کنار نام مرتضی منصورسمائی نام چند هنرمند شناخته شده ملی همچون کارنگ طیاری و حسین عبدی نیز از اعضاء انجمن طراحان گرافیک کشور به چشم می خورد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر