امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۶/۱۷ - ۱۰:۰۵ شناسه خبر : ۱۳۲۱۴
استاندار مازندران:
کارنامه عملکرد یکساله مدیران ادارات دولتی مازندران قابل دفاع است وارش نیوز - استاندار مازندران گفت: کارنامه عملکرد یکساله مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مازندران با اجرای طرح‌های مهم اقتصادی و زیرساختی قابل دفاع است.

 

به گزارش  وارش نیوز به نقل از ایرنا ، سیدمحمود حسینی‌پور  در نشست شورای اداری مازندران در سالن جلسات استانداری افزود: ادامه دادن راه شهدا و اجرای وصیت نامه آنان فلسفه اصلی دولت سیزدهم است و مسئولان امر برای تحقق این ام تلاش خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما جوانان نخبه‌ای بودند که در راه حق و حقانیت قدم گذاشتند و با وصیت نامه های ارزنده خود مسیر رشد و توسعه کشور را به ما آموزش دادند.

استاندار مازندران با بیان این که در یکسال گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دستاوردهای خوبی داشتند، تصریح کرد: این تلاش‌ها مورد توجه مسئولان ارشد کشور و معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت و طرح های افتتاحی هفته دولت مازندران در صدر خبرهای کشور قرار گرفت.

حسینی پور با اشاره به اینکه روند بهره وری در مازندران در حال افزایش است اما سرعت آن قابل قبول نیست، ادامه داد: هیچ مدیری اکنون به سرعت کنونی بهره‌وری در استان اعتقاد ندارد که باید سرعت این امر در این دیار افزایش یابد.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد نظام هم در ارتباط با بهره‌وری در کشور نگران هستند و این امر مورد توجه آن است و در این وادی باید همگان برای رشد و ارتقای جایگاه بهره وری در سازمان ها بکوشیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: در بعضی موارد با باند بازی و رانت برخی افراد در برخی ادارات دولتی در سال های گذشته استخدام شدند که این امر علاوه بر چاق کردن ساختار اداری دولت باعث شده تا ادارات بخش قابل توجهی از درآمدهای خود را صرف پرداخت حقوق کنند.

حسینی پور ادامه داد: مازندران در اجرای طرح بهره‌وری به عنوان استان آزمایشی انتخاب شده که به طور حتم با توجه به این امر، مسیر توسعه اقتصادی استان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اگر می‌خواهیم که جایگاه ارزنده استانی خود در بحث تولید محصولات کشاورزی را حفظ کنیم باید به بهره وری توجه کنیم و با تسریع در روند اخذ مجوزهای سرمایه گذاری به طور حتم روند توسعه استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، در این نشست میر سامان پیشوایی، رییس سازمان ملی بهره‌وری کشور و همچنین فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان حضور داشتند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر