امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۱/۶/۲۷ - ۱۷:۳۶ شناسه خبر : ۱۳۳۱۱

شهردار جویبار استیضاح شد! وارش نیوز- دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار با دو رأی موافق و سه رأی مخالف به کار خود پایان داد و استیضاح شهردار رأی نیاورد.

 دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار و استیضاح وی به دلیل حدنصاب نرسیدن آرا ناکام ماند و محمدحسین فقیه به عنوان شهردار در سمت خود باقی ماند.

در ابتدای این جلسه آذر خاتمی رئیس شورای شهر جویبار با اعلام اینکه طرح سوال از شهردار حق قانونی تک تک اعضای شورا است، گفت: بعد از فرصت ۳ ماهه و با پیگیری دوباره دو عضو شورا برای توضیحات شهردار این جلسه مجدد برگزار شد.

علی بذر افشان که از یکی از اعضای شورا در طرح سوال شهردار بود با بیان اینکه طبق ماده ۸۳ قانون تشکیلات شورای اسلامی اعضای شورا حق سوال از شهردار را دارند، گفت: بعد از ۳ ماه این جلسه تشکیل و انتظار می‌رود پاسخ‌های کامل‌تری و صریحی به سوالات از سوی شهردار داده شود.

شهردار جویبار نیز با بیان اینکه بعد ۱۰ ماه از تصدی بنده به عنوان شهردار جویبار، شهروندان باید بدانند که چه کردیم و از برنامه‌های آتی شهرداری اطلاع داده باشند، افزود: یکی از مطالبات مهم شهروندان جویبار وجود تفرجگاه و پارک در سطح شهر بوده است و به همین منظور احداث پارک در خیابان‌های باغبان محله، سراجکلا و کلاگرمحله را در دستور کار داریم.

محمد حسین فقیه با اشاره به اینکه نوسازی و تجهیز پارک المپیک با این شرایط نابسامان آغاز کردیم، اظهار داشت: تا چند روز آینده این پارک با حضور پهلوانان کشتی جویبار به بهره برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: برای کاهش هزینه‌ها، نوسازی و تجهیز این پارک توسط خود مجموعه شهرداری صورت گرفت و تا کنون حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار جویبار به احداث پارک‌ها در فضای متراکم شهری برای ایجاد نشاط اجتماعی تاکید کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک تعداد احداث پارک در محلات جویبار به بهره برداری برسد.

فقیه یکی دیگر از مشکلات شهری را کمبود نیروی خدماتی در سطح شهر جویبار بیان کرد و گفت: اما با همین بضاعت کم این نیروها با تلاش دو چندان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

شهردار جویبار ما بانیان وضع موجود نیستیم بلکه وارثان وضع موجود هستیم، ادامه داد: با تمام توان سعی کردیم که مدیریت شهری را توسعه دهیم و این نیازمند کار شبانه روزی و عزم استوار است.

فقیه عدم نوسازی ناوگان شهری را یکی دیگر از مشکلات شهرداری جویبار عنوان و افزود: واحد موتوری شهرداری مستهلک بوده و برای خرید ماشین آلات جدید نیازمند تخصیص اعتبارات فرا استانی است.

فقیه با اعلام اینکه در بحث نظارت بر ساخت و سازها، شهرداری پایبند به اصول است، اظهار داشت: باید یک مدیریت جامع در ساخت و سازهای شهری ایجاد کنیم.

وی در خصوص پروژه موزه کشتی گفت: پیمانکار این طرح انتخاب و کار این پروژه آغاز شده ولی احداث کامل موزه کشتی نیازمند اعتبارات زیادی است و ما به دنبال جذب اعتبار از سفر ریاست جمهوری به استان هستیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر