امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۶/۲۹ - ۱۵:۲۰ شناسه خبر : ۱۳۳۳۴

پیام امام جمعه سرخ رود بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس وارش نیوز/ حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده امام جمعه محترم سرخ رود بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیام صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

 هفته دفاع مقدس ، یادآور افتخارات ، شهامت ها ، رشادت ها و شهادت ها است . یادآور مردانی که مردانگی آفریدند .

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است. دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگی مقدس شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد .

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده  تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند .

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسألت دارم.
مهدی تقی زاده
۲۹ شهریور ۱۴۰۱

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر