امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۸/۲۲ - ۱۷:۰۸ شناسه خبر : ۱۳۶۵۰
سرپرست شرکت گاز مازندران:
مصرف گاز در مازندران رشد چشمگیری یافته است وارش نیوز- سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مصرف گاز در استان طی ماه جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری یافته است.

 

قاسم مایلی رستمی با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر هیچ قطعی گاز در استان نداشتیم، شمار مشترکان خانگی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ مشترک عمده پرمصرف صنعتی و تولیدی نیز تحت پوشش قرار دارند.

وی بااشاره به برودت و سرمای هوا اظهار داشت: اگر چه تا هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو بودیم اما در ماه جاری نسبت به ماه قبل میزان مصرف دو برابر شده است.

وی افزود: میزان مصرف گاز از ۱۸ میلیون مترمکعب به ۳۲ میلیون مترمکعب در روز رسید و انتظار داریم که مشترکان و مردم مدیریت مصرف و صرفه جویی را سرلوحه کار قرار دهند تا هیچ مشترکی بدون انرژی طبیعی گاز نباشد.

سرپرست شرکت گاز مازندران مصرف ایمن گاز را از جمله درخواست‌ها بیان کرد و گفت: تمامی همکاران به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا گاز هیچ مشترک وخانه ای قطع نشود.

مایلی رستمی یادآور شد: همچنین انتظار این است که ادارات قبل از تعطیلی و پایان ساعت کاری نسبت به خاموش کردن موتورخانه‌ها اقدام کنند و برای مشترکان کم مصرف، بخشودگی‌هایی از جمله تعرفه رایگان درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر