امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۹/۵ - ۱۵:۱۸ شناسه خبر : ۱۳۷۳۵
استاندار مازندران:
«کارگو» بهترین راه ترانزیت کالا در مازندران است وارش نیوز- استاندار مازندران از کارگو به عنوان مسیر جدید و بهترین راه تراتزیت کالا و صادرات مرکبات استان یاد کرد و گفت: فعال سازی ترانزیت هوایی برای توسعه اقتصادی استان لازم است.

 

سیدمحمود حسینی پور   از استقرار هواپیمای باری کارگو برای صادرات هوایی مرکبات استان در فرودگاه ساری خبر داد و گفت: کارگو مسیر جدیدی برای صادرات مرکبات استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کارگو مسیر جدید ترانزیت صادراتی استان به شمار می‌رود، گفت: کارگو از منظر سرعت و امنیت یکی از بهترین راه‌های ترانزیت کالا به شمار می‌رود و در مازندران در زمینه صادرات گل و گیاه، مواد غذایی، مرکبات می‌توان از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارگو می‌تواند اثر جدی بر اقتصاد استان داشته باشد، به پیگیری برای استقرار آن خبر داد و گفت: فعال کردن کارگو برای توسعه اقتصادی استان جز ملزومات به شمار می‌رود زیرا مازندران از داشتن مرز زمینی برای انتقال کالا محروم است و اکنون از استان‌های دیگر بهره می‌گیرد.

حسینی پور مسافت راه و زمان را مانعی فراروی صادرات کالا برشمرد و گفت: این مسائل با راه اندازی کارگو حل می‌شود و درباره تعرفه و هزینه‌های کارگو نیز مقرر است سوبسیدی از سوی دولت در نظر گرفته شود.

استاندار مازندران درباره پرواز اولین هواپیمای باری کارگو به مقاصد صادراتی گفت: امیدواریم با همت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی به زودی اولین پرواز در استان صورت گیرد.

 یک فروند هواپیمای کارگو باری برای صادرات هوایی محصولات مختلف مازندران از هفته قبل در فرودگاه ساری مستقر شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر