امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۶ - ۱۰:۲۴ شناسه خبر : ۱۳۷۸۸
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد:
بارش برف و باران در جاده چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال وارش نیوز- مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال خبر داد و اعلام‌کرد: هم اکنون در جاده‌های اردبیل، تهران، البرز، مازندران، فارس، کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی نیز بارش برف و باران گزارش شده است.

 

  بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت محورهای شمالی، هم اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت روان است، اما بارش باران و برف در جاده‌های شمالی آغاز شده است.

آخرین وضعیت جوی سایر محورها نیز از بارش برف و باران در برخی از محورهای اردبیل، تهران، البرز و مازندران خبر می‌دهد.

بر پایه این گزارش، هم اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان های فارس، کرمان، بوشهر و خراسان جنوبی نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه «شهید کلانتری» تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک در برخی از مقاطع محور شهریار- تهران نیز سنگین است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۴۳۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۲ درصد افزایش تردد ثبت شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۶ درصد و اوج تردد بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت سه تا چهار صبح انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر