امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۶ - ۱۶:۲۷ شناسه خبر : ۱۳۷۹۵
رئیس فراکسیون کارگری مجلس:
پاداش ۷۲ هزار فرهنگی بازنشسته به زودی پرداخت می شود وارش نیوز- رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: پاداش پایان خدمت بیش از ۷۲ هزار فرهنگی بازنشسته با پیگیری های صورت گرفته مجلس به زودی پرداخت می شود.

 

 علی بابایی کارنامی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌های مجلس یازدهم برای پرداخت سنوات پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجلس یازدهم با وزارت آموزش و پرورش پاداش سنوات خدمتی بیش از ۷۲۰۰۰ بازنشسته فرهنگی بزودی پرداخت خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو و با اشاره به پیگیری‌های مجلس یازدهم برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار داشت: مجلس یازدهم و نمایندگان در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به تمامی مسائل، معضلات و مشکلات ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مسئول می‌دانند و یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگی پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های مختلف و مرتبط با وزیر محترم و معاونین وزارت آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات جامعه فرهیخته فرهنگی، افزود: با پیگیری مجلس یازدهم و نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی، پاداش پایان خدمت و سنوات بیش از ۷۲۰۰۰ فرهنگی بازنشسته بزودی پرداخت می‌شود.

بابایی کارنامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش و توجه به این قشر فرهیخته، تصریح کرد: نقش جامعه فرهنگی و مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ در اجتماع بسیار حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود پیشرفت جامعه و تعالی اجتماع را در گرو توجه به حوزه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موفق ترین سندهای حوزه تعلیم و تربیت به تعبیر رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که معظم له بارها به اهمیت و توجه به آن تاکید داشتند و باید در این بخش، تحول را در حوزه تعلیم و تربیت محور فعالیت‌ها قرار داد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر