امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۱ - ۱۲:۵۱ شناسه خبر : ۱۳۸۵۷
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی :
احداث دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران اقدام مناسب از سوی دولت است وارش نیوز/ نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح احداث دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران را یک اقدام مناسب از سوی دولت دانست و گفت: هرچند برخی مواقع با رفتارهایی مواجه می‌شویم که نتیجه‌ای جز درجا زدن نخواهد داشت هرچند این موانع برداشته می‌شوند.

 شمس‌الدین حسینی صبح امروز در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در غرب مازندران با اشاره به اینکه برگزاری این همایش توسط  نمایندگان دولت در مازندران نشان می‌دهد که به مسائل مهم کشور اشراف دارند، اظهار کرد: مسائل اقتصادی گریبان ما را گرفته است. حتی این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

وی افزود: در دهه ۱۳۹۰ رشد اقتصادی ۸ درصد بوده است که سال ۱۳۹۰ به قیمت روز ۵۲۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشتیم.

اما در سال ۱۴۰۰ نیز ۲۵۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گفت که رشد سرمایه‌گذاری منفی ۴ شده است .

 حسینی با تاکید براینکه ما تنکابن، عباس‌آباد و رامسر آبادی نخواهیم داشت مگر اینکه مازندران آبادی داشته باشیم تصریح کرد: برای رشد مازندران باید ساز و کارهای ملی داشته باشیم به همین منظور در حوزه صدور مجوزها تغییراتی به‌وجود آمده است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، گفت: اصلاح ماده یک و هفت قانون اصل ۴۵ و تسهیل صدور مجوزها در کمیسیون جهش تولید در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و از حقوق مدیران محسوب می‌شود که باید مطالعه کنند اگر مجوزی را در موعد زمان مشخص صادر نکنند مجرم شناخته می‌شوند.

 این مسئول افزود: تنها مجوزی که از مدیران درخواست می‌شود که در سامانه وزارت اقتصاد بارگذاری شده باشد طرح تسهیل تعیین مالی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و یک چالش مهم برای کشور است .

 حسینی با بیان اینکه اجرای یک مصوبه دو ماه طول می‌کشد که این همایش‌ها می‌تواند به آسیب شناسی هم بپردازد و مسائل در سطوح ملی باید پیگیری شود، گفت: تشکیل کنسرسیوم آزادراه چالوس به رامسر با حضور هفت بانک توسط هیات دولت مصوب شده است که ب‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی به طرح انتقال آب از دو هزار به سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان که مصوب سفر رئیس جمهور است در دستور کار قرار دارد، اشاره کرد و یادآور شد: مطالبه مهم ما از دولت اجرای طرح‌های توسعه‌ای در غرب مازندران است.

 نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  تعیین مرز هوایی فرودگاه رامسر توسط کمیسیون مرزی دولت تایید شده است که در انتظار مصوب هیئت دولت هستیم.

این مسئول، طرح احداث دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران را یک اقدام مناسب از سوی دولت دانست و گفت: هرچند برخی مواقع با رفتارهایی مواجه می‌شویم که نتیجه‌ای جز درجا زدن نخواهد داشت هرچند این موانع برداشته می‌شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر