امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۳ - ۱۵:۰۵ شناسه خبر : ۱۳۸۶۸
مدیرکل ثبت احوال گلستان خبرداد؛
افزایش ۵۰ درصدی طلاق در بندرترکمن/مراوه تپه کمترین جدایی را دارد وارش نیوز- مدیرکل ثبت احوال گلستان با اشاره به ثبت دو هزار و ۹۷۳ واقعه طلاق در هشت ماه نخست سال جاری، گفت: بیشترین جدایی زوجین در گلستان با ۵۱ درصد به شهرستان بندرترکمن مربوط است.

 

حمیدرضا مطیع اظهارکرد: در هشت ماه نخست سال دو هزار و ۹۷۳ فقره طلاق در گلستان به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان افزود: در واقعه طلاق بیشترین آمار شهرستانی مربوط به بندرترکمن با رشد ۵۱ درصدی بوده و شهرستان مراوه تپه با ۱۵ درصد کمترین جدایی زوجین را به خود اختصاص داده است.

مطیع ادامه داد: در آخرین مرحله سرشماری، جمعیت گلستان به یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر رسید که معادل ۲.۶ جمعیت کل کشور را در خود جای داده و جمعیت به نسبت جوانی دارد.

وی گفت: یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۷۱ گلستانی بالای ۱۵ سال و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۸۸۳ فقره کارت ملی به آنها تحویل داده شده و کارت ملی ۱۷ هزار و ۲۸۳ فقره در دفاتر پیشخوان مانده است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: از جمعیت آماری استان براساس اعلام مرکز آمار ایران، بیشترین جمعیت ساکن در استان با تعداد ۵۳۰ هزار نفر متعلق به رده سنی ۳۰ تا ۴۴ سال و کمترین آن در رده سنی بیش از ۶۵ سال با ۱۱۳ هزار نفر است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر