امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۷ - ۱۴:۰۴ شناسه خبر : ۱۳۸۹۹
استاندار مازندران:
مردم از گرانی کالاها و اجناس در بازار گلایه دارند وارش نیوز - استاندار مازندران با بیان اینکه مردم از گرانی کالاها در بازار گلایه دارند، گفت: قیمت یک کالا در مغازه های مختلف فرق دارد و نشان می دهد نظارتی وجود ندارد.

 سید محمود حسینی پور پیش ازظهر چهارشنبه در شورای استاندارد از فضای مجازی افسارگسیخته به عنوان نوعی بمب یاد و بر لزوم مدیریت آن تاکید کرد و با تقدیر از حضور باشکوه مردم در آئین تشییع و بدرقه شهدای گمنام اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در این مراسم‌ها نشان دهنده دلدادگی ملت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی افزود: موج از علاقه و ارادت مردم به آموزه‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی توسط مردم نشان داده شد و شرافت و معنویت شاکله اصلی پرچم نهضت فاطمی است که خود را نشان داده است.

وی گفت: مردم بار دیگر دلدادگی خود را به اسلام به رخ کشیدند و جامعه ایران با حضور پرشور در آئین تشیع و وداع شهدای گمنام نشان دادند که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند.

حسینی پور با اشاره به اهمیت استاندارد، خواستار تقویت جلسه شورای استاندارد شد و گفت: ستاد استاندارد جنبه نظارتی دارد و تعامل آن دیگر دستگاه‌ها الزامی است.

استاندار مازندران با تاکید براین که اثرات شورای استاندارد باید در جامعه مشهود و ملموس باشد، گفت: در حال حاضر نظارت‌ها ضعیف است و قیمت کالا و اجناس در مغازه‌های مختلف فرق می‌کند و مردم به شدت از این موضوع ناراحت هستند.

حسینی با تاکید براین که مردم از گرانی قیمت‌ها در بازار گلایه دارند، خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر