امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۹ شناسه خبر : ۱۳۹۷۱

درخشش تکواندوکاران مازندران در رقابت‌های فجیره امارات با کسب پنج مدال طلا وارش نیوز- پرونده رقابت‌های آزاد فجیره در کشور امارات، با کسب پنج مدال خوش رنگ طلا توسط تکواندوکاران مازندرانی بسته شد.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهارداشت: تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات بین المللی فجیره طلایی شدند و ۵ سکوی قهرمانی مردان و زنان تیم ملی ایران به مازندران رسید.

عادل عالیشان ادامه داد: مازندران با حضور فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در مجموع هشت ورزشکار و ۲ مربی را راهی این رقابت‌ها کرد که خوش رنگترین مدال فجیره را طلایی درو کردند.

وی افزود: علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۷+ کیلوگرم ۳ ملی پوش طلایی در بخش مردان و سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم و تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان طلایی مازنی بودند تا پنج مدال زرین این رویداد را برای استان به ارمغان آورند.

عالیشان اضافه کرد: عاشورزاده، بشیری (به دلیل مصدومیت زانو در بازی نخست) و پوراسماعیل از دیگر ملی پوشان مازنی در این مسابقات بودند که از کسب مدال بازماندند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: هدایت تیم ملی تکواندو در بخش مردان به عهده فیض الله نفجم، مجید افلاکی و جلال خدامی بود، در بخش زنان مهروز ساعی و فاطمه فردی هدایت تیم را به عهده داشتند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر