امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۵ شناسه خبر : ۱۳۹۸۸

رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام وارد رامسر شد وارش نیوز- رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام روز پنجشنبه وارد شهرستان رامسر استان مازندران شد تا از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات جهانی مستریونیورس باشد.

 رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام چهارشنبه شب با استقبال رییس فدراسیون بدنسازی ایران وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام با استقبال عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، محمد دیوسالار رئیس کمیته انضباطی و دیگر مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

حضور در آیین افتتاحیه مسابقات جهانی پرورش اندام که عصر امروز برگزار می شود از حمله برنامه های سانتونخا در رامسر اعلام شد.

رقابت های بین المللی رشته پرورش اندام مسابقات جهانی مستریونیورس رامسر امروز پنجشنبه با حضور ۵۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی در چهار سالن ورزشی این شهرستان غرب استان مازندران آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در حاشیه برگزاری این رقابتهای جهانی با بیان این که همه شرایط برای برگزاری مطلوب این رقابتها مهیا است ، گفت: مسابقات بین المللی مستر یونیورس در رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام از امروز تا ۲۹ بهمن به میزبانی شهرستان رامسر استان مازندران آغاز شد.

عبدالمهدی نصیرزاده افزود: ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور خارجی تاکنون برای حضور در رقابت‌های جهانی پرورش اندام به رامسر آمدند.

وی مجموع ورزشکاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این رویداد ورزشی بین المللی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد : مردان در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نصیرزاده زمان برگزاری آیین افتتاحیه این رقابتهای ورزشی را عصر امروز ذکر و اضافه کرد : این رقابتها در چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان مازندران ، این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر آغاز شده است.

به گزارش فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشور جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر