امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۶ - ۱۳:۴۶ شناسه خبر : ۱۴۰۱۴
مسئول ستاد راهیان نور مازندران:
راهیان نور تربیت کننده نیروهای در تراز انقلاب است وارش نیوز- مسئول ستاد راهیان نور مازندران راهیان نور را طرحی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت افراد و مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی دانست.

  سرهنگ عسگر مجیدی پیش ازظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با تاکید بر معرفی درست فرهنگ مازندران  و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه و دشمن را مأیوس کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت سبب عصبانیت دشمن و مأیوس کردن آن شده است، گفت: دشمن در رویایی و مبارزه با ما به توفیق نخواهد رسید زیرا فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی استحاله فرهنگی و جنگ نرم را از جمله حربه‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: آنان تلاش دارند تا سبک زندگی و روش و سیره ما را تغییر دهند زیرا به این نتیجه رسیدند که برای از پای درآوردن انقلاب، افکار شناختی مردم را تغییر دهند.

سرهنگ مجیدی راهیان نور را راهی برای ترویج ارزش‌های اسلامی و ایثار و شهادت ذکر کرد و گفت: راهیان نور تربیت کننده افرادی در تراز انقلاب اسلامی است زیرا انسان‌هایی با فرهنگ جهادی و دفاع مقدس تربیت می‌شوند.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران گفت: جنس افرادی که در راهیان نور شرکت می‌کنند متفاوت است و دشمن تلاش می‌کند با استحاله فرهنگی اندیشه و افکار جامعه را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان به فرهنگ ایثار و شهادت توجه‌ای ویژه ای دارند، گفت: مازندران استان یادواره‌ها است و طی سال‌های قبل از کرونا بیش از ۳۶ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شدند.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه امسال نیز استقبال برای حضور در اردوهای راهیان نور مطلوب و گسترده است از اعزام هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی گفت: همچنین بیش از سه هزار نفر از دانشجویان نیز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و برآورد این است که بین هفت تا ۱۰ هزار نفر از طریق مساجد و پایگاه‌های محلات روانه سرزمین‌های راهیان نور شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر