امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵ شناسه خبر : ۱۴۰۳۴
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
پیش‌بینی وزش باد شدید در ۱۷ استان وارش نیوز/ سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.

 

۰

سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش باد شدید از ظهر امروز یکشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین و همدان را در بر می‌گیرد.

امروز هم چنین برای استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قم، سمنان، اصفهان، شمال فارس، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی نیز پدیده غالب وزش باد شدید است که احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهن‌سال و کاهش کیفیت هوا را در بر دارد.

هواشناسی درباره کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی نیز هشدار زرد صادر کرده است.

تداوم افزایش دما تا روز سه‌شنبه

فردا (دوشنبه) نیز وزش باد شدیدی در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، قم، تهران، گیلان، اردبیل، سمنان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان پیش‌بینی شده است.

همچنین بر اساس پیش‌بینی هواشناسی تا روز سه‌شنبه روند افزایشی دما در اغلب مناطق کشور ادامه دارد، اما مجدد از روز سه‌شنبه در نوار شمالی کشور انتظار کاهش محسوس دما را داریم.

امروز (یکشنبه) جوی آرام همراه با افزایش دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی شده است؛ اما از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، ابتدا در پنج استان از جمله آذربایجان غربی و ایلام بارندگی خواهیم داشت و سپس از روز سه‌شنبه بارش‌ها به قسمت‌های وسیع‌تری از کشور نفوذ می‌کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر