امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۴
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۴ شناسه خبر : ۱۴۰۸۱
استاندار مازندران:
صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است وارش نیوز- استاندار مازندران گفت: صیانت از ارزش های فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی واجب و وظیفه همگانی است.

 سیدمحمود حسینی پور روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در ساری افزود: همه می دانیم راهبرد اصلی دشمن، تخریب فرهنگی همه ارزش های انقلابی و اسلامی است، بنابرین صیانت از ارزش های اسلامی، انقلابی و فرهنگی در برابر توطئه های دشمنان وظیفه ای همگانی است. ‌

وی با عنوان اینکه پویایی این شورا بر راهبری مسائل فرهنگی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: اگر فقط اندکی فضای عمومی فعالیت های دشمن را رصدکنیم، متوجه می شویم که از کمترین فرصتی برای توطئه فرو گذار نمی کنند و در دشمنی خود برای تخریب فرهنگ ما ۲۴ساعته تلاش می کند.
حسینی پور با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه ارزش های دینی و انقلابی ایران اسلامی، بیان کرد:‌ ما باید در برابر فرهنگ های فاسدی که در مدار باطل توسط استکبار جهانی شکل گرفت بایستیم و از ارزش های فرهنگی خود صیانت کنیم.
حسینی پور با بیان اینکه چند ماموریت مهم به عهده شورای فرهنگ عمومی استان است که نقش و جایگاه این شورا را مهم جلوه می دهد، گفت: مشکلات فرهنگی استان شناسایی و موضوعات باید اولویت بندی شوند و گزارش های علمی مستند در حوزه فرهنگ عمومی استان می بایست تهیه شود.
استاندار مازندران با تاکید براینکه شناسایی و سنجش استعدادها، قابلیت ها و توانمندهای فرهنگی استان با هدف تقویت فرهنگ عمومی دیار علویان باید مورد توجه باشد، گفت: فرصت های فرهنگی که در نهادهای مردمی، حوزه های علمیه، آموزش و پرورش هستند که باید مورد استفاده قرار گیرند.
به گفته حسینی پور، شناخت، موثر ترین عامل برای موفقیت است بنابرین شناخت مسئله، مورد توجه باشد، اگر شناخت درست از فرهنگ عمومی استان نداشته باشیم ممکن است به آسیب ها افزوده شود.
حسینی پور در ادامه به تقارن نوروز و ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برای تعطیلات نوروز برنامه های خوبی تدارک دیده شد، برای خدمت رسانی به ۲۲ میلیون مسافر و مردم بومی استان و تا یک ماه آینده باید ارائه خدمات داشته باشیم.
وی اضافه کرد: به تمامی دستگاه ها و فرمانداران تاکید شد با توجه به تقارن ماه رمضان با نوروز باید فضا و ظاهر عمومی استان معنوی باشد.
استاندار مازندران به اهمیت تجهیز و بروز رسانی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان اشاره کرد و افزود: نظافت و بهداشت مساجد بین راهی با همراهی یک خیر در دست اجراست.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر