امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۱/۲۲ - ۱۶:۴۹ شناسه خبر : ۱۴۱۵۸
مدیرکل راه وشهرسازی مازندران اعلام کرد؛
ساخت ۷۷۰۰ واحد خودمالکی مسکن ملی در مازندران وارش نیوز- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به افزایش شمار متقاضیان خود مالک در طرح جهش ملی مسکن گفت: هفت هزار و ۷۶۵ واحد مسکن به صورت خودمالک در دست احداث است.

 

 

علی دیوسالار   با اشاره به سهمیه ۱۳۸ هزار واحدی مسکن ملی در استان گفت از این تعداد تاکنون ۷۷۶۵ واحد به صورت خودمالکی منجر به عقد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه میزان واحدهای خود مالک در اسفند سال گذشته هزار و ۵۳۶ واحد بوده است که اینک به بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ واحد رسیده است، رشد و پیشرفت اجرای پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد.

دیوسالار به عنوان اینکه در تأمین زمین در شهرستان‌های بزرگ استان مشکل خاصی وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر در ۲۷ شهر استان برای ساخت پروژه مسکن ملی زمین تهیه شده است و بیشتر این مشکلات مربوط به غرب استان است و برای رفع این مشکل نیز مقرر شد از ظرفیت روستاهای واقع در حریم شهرها، بافت فرسوده برای بهسازی و نوسازی مسکن و خانه‌دار شدن متقاضیان بهره ببریم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۱۸ هزار نفر برای طرح جهش ملی مسکن در استان گفت: از این تعداد ۲۹ هزار و ۸۰۰ نفر واجد شرایط معرفی شده‌اند.

وی با بیان این که سامانه ثبت نام مسکن ملی در حال حاضر بسته است از متقاضیان دارای واجد شرایط خواست تا برای ثبت نام به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها مراجعه داشته باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر