امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۱/۲۶ - ۱۰:۲۶ شناسه خبر : ۱۴۱۶۲
نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس:
رئیس جمهور و وزرا به زودی به رامسر سفر می کنند وارش نیوز- نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: رئیس جمهور و برخی از وزار به زودی برای بررسی و حل مشکلات به شهرستان رامسر سفر می کنند.

 سید شمس الدین حسینی جمعه شب در نشست مسئولان شهرستان رامسر با اظهار این که ریاست جمهوری با وزرا به زودی برای بررسی و حل مشکلات به شهرستان رامسر سفر خواهند کرد، افزود: سال گذشته سال سختی از نظر اقتصادی بود و اتفاقات بدی که در کشور رخ داد بود و امیدواریم سال جدید سال گشایش باشد و مسئولان با طرح و برنامه نسبت به توسعه و حل مشکلات اقدام کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه نگاهی که به دلیل فاصله جغرافیایی با مرکز استان داریم را کنار بگذاریم، گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر خواهد بود.

وی با انتقاد از مشکل ترافیک در غرب مازندران تصریح کرد: آزاد راه تهران شمال با عقب ماندگی مواجه شده و است این درحالی که ساخت پروژه آزاد راه چالوس به رامسر به عنوان بزرگترین پروژه‌های کشور مصوب شده است.

حسینی با اظهار این که مرکز شهر رامسر با تنش آبی مواجه است، افزود: در پرآب‌ترین شهر کشور ۱۵ درصد منابع آبی از آب سطحی استفاده می‌شود و برای حل این مشکل پروژه آبرسانی از دو هزار به تنکابن و رامسر تصویب شده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های بهداشت حائز اهمیت است، افزود: دانشکده پرستاری رامسر سال‌ها مستأجر بود که روند ساخت آن ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، همچنین دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران در سال جاری مستقر می‌شود تا مردم برای انجام امورات ۲۶۰ کیلومتر تا ساری نروند.

وی افزود: تأسیس شهر دالخانی و مرز هوایی به تصویب هیئت وزیران رسید و مجوز احیای باغ ۳۳ هکتاری گرفته شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر