امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۱/۲۶ - ۱۸:۱۳ شناسه خبر : ۱۴۱۷۳
فرمانده انتظامی عباس آباد:
۲ عامل نزاع دسته جمعی در عباس آباد فوت کردند وارش نیوز- فرمانده انتظامی عباس آباد از فوت دو عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان خبر داد و گفت: موضوع در دست بررسی است.

 سرهنگ مصطفی بابایی اظهار داشت: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه عام دانیال در منطقه سلمانشهر و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، مأموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اظهار کرد: پس از حضور مأموران در منطقه بیش از ۶۰ نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده مأموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت مأموران حمله ور و اقدام به تخریب ۴ دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

سرهنگ بابایی، افزود: مأموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش بدلیل عدم توجه برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت ۵ نفر از این افراد شد.

وی افزود: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از جان باختن دو مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد.

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر