امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۱/۳۱ - ۱۲:۲۰ شناسه خبر : ۱۴۲۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:
گفتگو با نسل جدید نیاز قطعی کشور است/ لزوم معرفی الگوهای شاخص فرهنگی در مدارس وارش نیوز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم معرفت افزایی و هویت بخشی فرهنگی به دانش آموزان در مدارس تاکید کرد.

 روح الله سلگی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش دستگاه تعلیم و تربیت در اعتلای معرفت و دانایی جامعه، افزود: معرفت افزایی و هویت بخشی فرهنگی به دانش آموزان کار ویژه مهم معلمان در مدارس است.

‌وی با اشاره به اهمیت تلاش های معلمان در تولید قدرت علمی و معنوی در کشور افزود: آموزش اصول زندگی و پرورش روح و تربیت انسان های متخلق و با اراده مهم‌ترین مسوولیت معلمان کشور است.

معاون استاندار مازندران، آموزش و پرورش را تولیدی‌ترین دستگاه اجرایی کشور دانست وافزود: نگاهی که آموزش و پرورش را دستگاه مصرفی می داند، مردود و فاقد ارزش است.

‌سلگی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور و سو استفاده معاندان از نوجوانان و دانش آموزان اظهار کرد: این حوادث نشان داد که گفتگو با نسل جدید نیاز قطعی کشور و اثربخش است.

این مسوول سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ سازی در جامعه ادامه داد: توجه به مولفه های فرهنگی بسترساز تعالی معنوی و مادی جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: حل مشکلات و تنگناهای عرصه تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت جدی مردم و دستگاههای فرهنگی و اجرایی است.

وی با اشاره اهمیت آموزش و پرورش تصریح کرد: توسعه پایدار کشور در گرو تحول اساسی در آموزش و پرورش است.

‌سلگی با تقدیر از تلاش های موثر در ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش مازندران بر لزوم معرفی انگاره های معنوی و فرهنگی ثمربخش در مدارس این استان تاکید کرد.

معاون استاندار مازندران گفت: رفع نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی آموزش و پرورش نیازمند مشارکت خیران وحمایت دولت است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر