امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۲/۴ - ۱۲:۲۴ شناسه خبر : ۱۴۲۰۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد
اتمام پروژه راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور امسال وارش نیوز/ مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه بزرگ راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی، گفت: طبق قرارداد پیمانکار، قرار است این پروژه تا شهریور ماه امسال تحویل داده شود.

 

"سعید کیاکجوری"   با بیان اینکه معضل اساسی این اداره کل در راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی مربوط به تقاطع موجود بر روی پل ماشلک در داخل شهر است، اظهار کرد: در حال حاضر برای ایجاد روگذر در کنار این پل نیازمند بتن ریزی در روی پل ماشلک بود و با اتمام آن پل بازگشایی خواهد شد و رانندگان و شهروندان از معضل ترافیک این مسیر رها می‌شوند.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر بنا به دلایل فنی بتن ریزی پل به سرانجام نرسید، افزود: در روزهای پایانی سال مرحله نخست بتن ریزی به مساحت یک‌هزار و ۸۰۰ متر انجام شد و بعد از ۲۸ روز و انجام تست لازم مرحله دوم در مساحت بیش از ۳۰۰ متر اجرا می‌شود.

اتمام پروژه راه دسترسی بندرنوشهر تا شهریورامسال

وی با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسی واحد فنی در صورتی کابل‌ها کشش لازم را داشته باشند تا پایان هفته، بتن ریزی انجام خواهد شد، گفت: بعد از مرحله دوم نیز مجددا باید ۲۸ روز دیگر بگذرد تا در صورتی که تست‌ها جواب داد مسیر پل ماشلک به طور کامل بازگشایی می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر خبر داد و یادآور شد: طبق قرارداد و قول‌های پیمانکار پروژه، شهریور ماه امسال زمان تحویل پروژه خواهد بود.

کیاکجوری تصریح کرد: تاکنون برای این پروژه بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که بخش اعظم آن مربوط به تملک اراضی بوده است.

اتمام پروژه راه دسترسی بندرنوشهر تا شهریورامسال

وی با بیان اینکه تملک مسیر به جز ۲ قطعه‌ به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: با این اوصاف حدود ۲۳ درصد از پروژه به لحاظ فنی باقی مانده است تا به اتمام برسد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر