امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۲/۴ - ۱۶:۴۶ شناسه خبر : ۱۴۲۰۹

مازندران در تعطیلات عید فطر میزبان چه تعداد مسافر بود؟ وارش نیوز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد اقامت مسافران در تعطیلات عید فطر در این استان را سه میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۴۷ نفر اعلام کرد.

 

مهران حسنی افزود: این میزان اقامت مربوط به روز آغاز تعطیلات عید فطر از ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه است که مسافران در اماکن اقامتی رسمی این استان سکونت داشتند.

وی ادامه داد : مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه در این مدت یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۶۷۳ نفر بود که بخش قابل توجهی از آن به بازدید از امکان و جاذبه های طبیعی بر می گردد.

وی ادامه داد: همچنین از این میزان ۲۵ هزار و ۶۹۷ نفر از موزه ها و محوطه های باستانی مازندران بازدید کردند.

به گفته حسنی در این مدت ۲۷۲ مورد بازدید از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی مازندران انجام شد که از این تعداد ۲۷ فقره منجر به تذکر و ۱۸ فقره منجر به اخطار کتبی شده است.

وی گفت: با اقدامات انجام شده برای ساماندهی و اسکان مسافران در اماکن مشخص شده برای چادرخوابی خوشبختانه موردی از چادرخوابی در خیابان ها و معابر استان مازندران در این ایام دیده نشده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر