امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۲/۷ - ۱۸:۰۷ شناسه خبر : ۱۴۲۱۷

پیام مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی وارش نیوز/ پیام مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر جان‌سوز شهادت عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری مایه تاسف و تاثر فراوان شد.

آیت‌الله سلیمانی عمر پربرکت خویش را در مسیر   تبلیغ و ترویج معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام  اسلامی و خدمت بی منت و مخلصانه به مردم سپری کرد.

مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد که سالها در کسوت نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، موجب همدلی و انسجام اقشار مختلف مردم شده است در اذهان مردم  بعنوان الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی شناخته می شود.

این عالم متقی، یار  دلسوز و متعهد به ولایت و خدمتگزار مجاهد به نظام اسلامی در میدان های خطیر انقلاب و در عرصه های مختلف رسالت خویش  نقشی اثرگذار و ماندگار داشت که از آن مرحوم یک روحانی مردمی با اخلاص و جهادگر یاد شده است.

    بی شک خون پاک و مطهر این عالم خدمتگزار که در دل مردم جای دارد،سبب تنومند شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی خواهد شد.

اینجانبان شهادت آیت الله سلیمانی را به بیت مکرم ایشان ،جامعه روحانیت ،دانشگاهیان و مردم شهیدپرور و عالم پرور استان مازندران تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال  برای روح بلند آن عالم شهید علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسألت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار   دکتر سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران

حجت الاسلام دکتر جعفر رعایتی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر