امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۲/۲۵ - ۱۲:۴۳ شناسه خبر : ۱۴۲۵۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:
راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی توجه به قرآن است وارش نیوز- نماینده ولی فقیه در مازندران راه مقابله با هجمه ها و تهدیدات فرهنگی را مراجعه و توجه به قرآن کریم دانست.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت علوم پزشکی کشور، خواستار اختصاص سهمی از طرف وزارتخانه به دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رابطه با برپایی چنین جشنواره‌هایی شد.

وی با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع)، قرآن و عترت را عنوان بسیار مهم و زیبایی دانست و گفت: پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ما را به قرآن ارجاع دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ما باید دو یادگار قرآن و عترت را در زندگی داشته باشیم و اگر بخواهیم با صادقان باشیم باید خودمان هم صادق باشیم، یعنی زندگی و کارکرد ما همه در مسیر صداقت باشد که روز قیامت صداقت به درد می‌خورد.

این مسئول تاکید کرد: ما انتظار داریم که جامعه دانشگاه علوم پزشکی‌ها هم به مکتب امام صادق (ع) توجه کنند، اینکه تعداد بسیاری از افراد این جامعه در این جشنواره شرکت کردند جای تشکر دارد.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه این ایام فتنه‌های فرهنگی حجاب، عفاف، ارزش‌های دینی و اسلامی ما را تهدید می‌کند برای مقابله با آن به فرموده پیامبر اکرم (ص) باید به قرآن مراجعه کنیم.

آیت الله محمدی لائینی خواستار روزافزون شدن رویکرد قرآنی در بین همه مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهیان شد و تصریح کرد: اینکه ایران در تولید علم و فناوری صعود و رتبه چهارم را به دست آورده است افتخار وبه برکت انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر