امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۲/۳/۱ - ۱۲:۴۱ شناسه خبر : ۱۴۲۷۲
سرپرست ورزش و جوانان مازندران:
جوانان منتخب مازندران به جشنواره ملی ایران زمین معرفی می شوند وارش نیوز- سرپرست ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه جشنواره جوان مؤثر مازنی روز سوم خرداد برگزار می‌شود، گفت: جوانان منتخب مازندرانی به جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین معرفی می شوند.

  عادل عالیشان صبح دوشنبه در نشست برنامه ریزی جشنواره جوان مازنی گفت: جشنواره «جوان مؤثر مازنی» روز سوم خرداد با حضور مسئولان ارشد استان در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد ساری برگزار خواهد شد و در این روز جوانان منتخب استان در حوزه‌های مختلف شناخته و به جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین معرفی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان مازندران بیش از یک میلیون جوان با استعداد و پرانگیزه داریم بیان داشت؛ مأموریت‌های مهمی همچون تسهیل گری ازدواج جوانان، پیگیری وضعیت اشتغال جوانان، توسعه مراکز مشاوره جوانان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های هدفمند فرهنگی و پژوهشی را با جدیت و با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط دنبال می‌کنیم.

عالیشان با تاکید بر اینکه موضوعات مرتبط با جوانان فرابخشی است افزود؛ در موضوع ازدواج جوانان که مسئله مهمی است، اقدامات اثربخشی در بحث تسهیل ازدواج ازجمله؛ فرهنگ سازی، تشویق به ازدواج آگاهانه آسان و پایدار و همچنین روشنگری درخصوص بالارفتن سن ازدواج و آسیب‌های پیری جمعیت را پیگیری می‌کنیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر