امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۳/۵ - ۲۱:۲۸ شناسه خبر : ۱۴۲۸۸

لزوم برکناری فوری فرماندار محمودآباد/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد امام جمعه محمودآباد با تاکید بر برکناری فوری فرماندار گفت: از استاندار مازندران درخواست عزل این مسئول را در شهرستان دارم چراکه فرزند شهید را برای انجام امورات خود، سپر بلا می‌کند.

به گزارش وارش نیوز/ حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به فعالیت‌های خوب برای خانواده‌های شهدا در این شهرستان اظهار داشت: فرماندار محمودآباد باید در تهران برای تصمیم‌گیری امری مهم برای این خانواده‌ها در نشستی حاضر می‌شدند و با مدارک از وضعیت دفاع می‌کردند اما شرکت نکرده و معاون سیاسی خود که فرزند شهید است را فرستاند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام فرماندار بسیار جای تاسف دارد، گفت: با این کار، هر احتمالی به ذهن می‌آید و اصل این کار اشتباه بود چراکه بعد از جایگاه رهبری؛ جایگاه شهدا و حرمت آنان مورد تاکید است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: در جلسات شورای تامین اعلام کردم که فرزند شهید سپر بلای مسئولی می‌شود و ما امروز نباید شاهد اینچنین مسائلی باشیم و خانواده شهدا و کارشان منفعل بماند.

حجت‌الاسلام جباری یادآور شد: مسئولیت من انجام می‌شود و حاضرم آبرویم برای شهدا برود؛ باید دست برد در مصوبات و آن‌ها را تغییر داد.

وی ادامه داد: از استاندار مازندران خواستار استعفای فرماندار هستم و ادامه راه او به نفع مردم این شهرستان نیست.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه تقوا را تقویت کنید اگر مایل به دادن خیرات هستید، اظهار داشت: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و همه ما قدردان این دهه بوده و توجه ویژه‌ای نسبت به ائمه داریم.

حجت‌الاسلام جباری افزود: امروز مصلای ما جلوه نورانی خاصی با حضور خادمان امام هشتم گرفته است که توجه آن‌ها فقط به دستگیری محرومان است.

وی تصریح کرد: خادمیاران این شهرستان در همه زمینه‌های اجتماعی و حقوقی و … به کمک همه مردم و نیازمندان در حال فعالیت هستند.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: متاسفانه جامعه ما به سمتی رفته که به جای داشتن فرزند خانواده‌ها درگیر داشتن حیوانات خانگی سگ و گربه هستند که نباید این موارد راشاهد باشیم؛ به جای سخنرانی مسئولین فرهنگ‌سازی داشته باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر