امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۳/۲۷ - ۱۱:۰۶ شناسه خبر : ۱۴۳۷۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:
۲۴۰۰ پروژه عمرانی در مازندران در دست اجرا است وارش نیوز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران تعداد پروژه های در دست اجرا را دو هزار و ۴۶۰ پروژه اعلام کرد.

 فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف برنامه و بودجه شامل تبصره ۳ اظهار داشت: استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی و فایناس در این تبصره اشاره شد و دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: در تبصره ۶ نیز موضوع ظرفیت‌های بودجه ۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفته است زیرا ظرفیت‌های مهمی برای تحقق بودجه وجود دارد که باید از آن بهره گرفته و بتوانیم طرح‌ها را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان این که بیشترین اعتبار به میزان ۵۵۱ میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان تخصیص داده شده است، افزود: آب منطقه ۳۸۸ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی کشاورزی ۲۷۵ میلیارد تومان، راه و شهرسازی ۲۴۰ میلیارد تومان و شرکت آب و فاضلاب ۲۰۵ میلیارد تومان و بنیاد مسکن ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبارات تصویبی را به خود تخصیص داده است.

وی گفت: ۶۵ درصد اعتبارات استان مختص شش دستگاه و مجموع اعتبارات بین ۶۶ شهرداری و ۶۳ دستگاه اجرایی توزیع شده است و بیشترین تخصیص اعتبار مربوط به بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و راهداری است که بیشترین پروژه‌ها را به خود اختصاص دادند.

فتح الله پور افزود: در بخش شهرداری‌ها بیشترین اعتبارات مربوط به شهرداری بهشهر به میزان ۱۱۰ میلیارد تومان و بعد از آن شهرداری نوشهر و قائم شهر بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد: از دو هزار و ۴۶۰ پروژه هزار و ۵۶۰ پروژه احداثی است که هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر