امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۳/۳۱ - ۱۱:۲۱ شناسه خبر : ۱۴۴۱۳
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:
۳ خانه «یاریگران زندگی» در مازندران راه‌اندازی می شود وارش نیوز- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به راه اندازی یک خانه یاریگران زندگی در ساری گفت: دو خانه دیگر نیز در استان راه اندازی می شود.

 سردار اسکندر مؤمنی صبح چهارشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز یاریگران زندگی در ساری با بیان اینکه وقتی در کنار کشوری قرار داریم که ۹۰ درصد تریاک را به جهان را تولید می‌کند و رتبه اول تولید مواد مخدر صنعتی را دارد، چاره‌ای جز توجه به اقدامات پیشگیرانه در کنار برخورد و مقابله نداریم، گفت: تهیه طرح یاریگران زندگی با هدف کاهش ناهنجاری‌ها و درمان معتادان از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات برخورد و مقابله، پیشگیری یکی از راهبردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: کمک به بهبود افراد معتاد و درگیر اعتیاد از جمله اهداف طرح یاریگران زندگی است تا پس از درمان به دامن جامعه برگردند.

سردار مؤمنی اقدامات پیشگیرانه برای پرهیز از گرفتار شدن در دامن اعتیاد را از دیگر رویکردهای بیان کرد و افزود: اعتیاد راهی جز تباهی در پایان این مسیر ندارد.

وی با بیان اینکه با حمایت استانداری و آموزش و پرورش برای مرکز یاریگران زندگی در ساری افتتاح شد، گفت: دو مرکز دیگر در آمل و غرب استان نیز راه‌اندازی می‌شود و هیچ چیز گریزی نداریم که پیشگیری را در اولویت قرار دهیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر