امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۴/۱ - ۱۱:۰۵ شناسه خبر : ۱۴۴۱۶
سردار حاجي زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
شهید چمران در نوع خود بی نظیر بود وارش نیوز/ شهید چمران در کنار همه ویژگی های کم نظیر با دشمن شناسی و تشخیص جبهه حق از باطل هیچگاه در مسیر دشمن قدم برنداشت و عمر خود را در مبارزه گذراند .

آئین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید به همت سازمان بسیج اساتيد و دانشگاه مازندران با حضور سردار حاجي زاده " فرمانده نیروی هوافضای سپاه " در دانشگاه مازندران و آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ، استاندار ، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از اساتيد و دانشجویان فرهیخته دانشگاه های سراسر استان  برگزار شد.

سردار حاجي زاده در این آئین با بیان اینکه عضوی از لشگر پرافتخار 25 کربلا این استان بوده و دوره کوتاهی را در کنار رزمندگان دلیر خطه شمال مازندران وگیلان بودند اظهار داشت:  عمق شناخت بنده نسبت به جوانان و رزمندگان این خطه به دوران دفاع مقدس برمی گردد .  سلام و درود و صلوات بر پدران و مادران این خطه که چنان فرزندانی را پرورش دادند که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت ع امتحان خوبی را پس دادند.

 وی افزود: مراسم امروز متعلق به گرامیداشت استاد و نخبه شهید دکتر مصطفی چمران می باشد که در نوع خود بی نظیر بود شهید چمران در دوره خود نمونه و در حال حاضر برای نخبگان اساتید دانشجویان به عنوان اسوه و الگو می باشد شهید چمران در ایران و امریکا در دانشگاههای ممتاز تحصیل کرد و دو دکترای همزمان را کسب نمود فرصت های زیادی برای زندگی اسان و مرفه برایش فراهم بود ولی آن زندگی مرفه را رها کرد و با حضور در کشور ایران و زندگی در شرایط جنگ خوزستان را ترجیح داد .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه  در خطاب به جوانان گفت: مراقب باشیم هدف را گم نکنیم و مانند چمران زندگی و مرگمان با افتخار باشد ،از دید بنده امتیاز برجسته شهید چمران علاوه بر ایمان و اخلاص دشمن شناسی و شناخت جبهه حق و باطل بود .

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: اگر در داخل مردم و دولت با وحدت و یکپارچگی با مسائل روبرو شوند مشکل خاصی پیش نمی اید . بایستی ما قدرتمندانه و سریع حرکت کنیم و دشمن را دشمن بدانیم ، امروز جوانان و دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می خوانند و به مدارج عالی می رسند ، بعضی از آنها که به خارج از کشور مهاجرت می کنند ، مدیون این اب و خاک و ملت می باشند و بایستی برای خدمت به این کشور و میهن بمانند و اگر که به خارج مهاجرت می کنند حداقل در حوزه پروژه های صنعت نظامی که بر علیه ملت ایران و مردم مظلوم جهان استفاده می شود شرکت نکنند.

وی عنوان کرد: برای رفع مشکلات کشور بایستی با روحیه جهادی و انقلابی و ایستادگی و تلاش خستگی ناپذیر و برطرف کردن موانع و مشکلات مانند شهید بزرگوار شهید حسن تهرانی مقدم اقدام کرد ، امروز مشکل ، دشمن شناسی می باشد .به شماتوصیه می کنم برای دشمن شناسی که یک امر اکتسابی می باشد نیاز نیست به دوران قبل از انقلاب و خیانتهای امریکا مانند کودتای 28 مرداد مراجعه شود بلکه در این چهل واندی سال بعد از انقلاب اگر تاریخ انقلاب مطالعه شود دشمنی امریکا و انگلیس واضح می باشد .

سردار حاجی زاده بیان داشت: بایستی وارد میدان شد موانع و مشکلات را کنار زد و پای کار آمد ، در این استان  که از نعمت های خدادادی مانند زمین کشاورزی و منابع ابی برخوردار است  می توان  در زمینه کشاورزی حتی برتر باشد هدف گذاری خود را به حد هلند برسانید . امروز یکی از معظلات کشور در سازمانها و ارگانها بخشهای نظارتی می باشند بایستی بازرسی ، نظارت ،کنترل و جلوگیری از فساد توسط سیستم نظارتی فعال باشد ولی سیستم نظارتی نبایستی جلوی فعالیتی را بگیرد بلکه باید راهکار ارائه دهد و نه بروکراسی اداری ایجاد کنند و می توان در این زمینه از دوران دفاع مقدس الگوبرداری کرد

  

 

 

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر