امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۲/۶/۱ - ۱۴:۱۵ شناسه خبر : ۱۴۴۵۱
شهردار محمودآباد خبر داد:
آغاز مرمت ۳ ساختمان میراثی پارک طاهباز با برآورد اولیه ۳۰ میلیارد ریالی شهردار محمودآباد از آغاز مرمت ۳ ساختمان میراثی پارک طاهباز با برآورد اولیه ۳۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: با برآورد اولیه ۳۰ میلیارد ریالی روند مرمت و بازسازی ساختمان‌های نیمه‌کاره این پارک در دستور کار بوده که برای کانون پرورش فکری، اهالی فرهنگ و هنر و موزه مردم شناسی و راه‌اندازی کتابخانه مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش وارش نیوز// مهدی اختیار در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در برنامه‌های شهرداری که عصر روز دوشنبه در پارک طاهباز برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که رسالت مهمی را در جامعه برعهده دارند.

وی تصریح کرد: طی چند سال اخیر شهرداری محمودآباد در تلاش بوده است تا از طریق تعامل با اصحاب رسانه، شنونده صدای شهروندان باشد.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر بر وعده‌های خود صادق است، افزود: سال گذشته در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهر، قول مرمت سه بنای تاریخی در پارک طاهباز داده شد که امسال شهرداری توانست به وعده خود جامه عمل بپوشاند.

اختیاری ادامه داد: عملیات اجرایی مرمت این سه بنا با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال از امروز آغاز شده است و طبق پیش بینی تا پایان سال 1402 به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: سه ساختمان مرمت شده به فرهنگ‌سرای کودک و نوجوان، خانه مردم شناسی، کتابخانه محمودآباد شناسی و خانه فرهنگ‌، هنر و رسانه اختصاص داده خواهد شد.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم شهرداری حفظ و حراست فرهنگ بومی است، گفت: امیدواریم با برپایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری قدم مثبتی در راستای حفظ و نگه‌داری فرهنگ اصیل مازندرانی برداریم .

اختیاری در پایان یادآور شد: امیدواریم با تداوم کارهای فرهنگی محلی بین نوجوانان و جوانان با گویش اصیل مازندرانی و سنت‌های بومی آشتی برقرار شود.

خبرنگار: پویا اباذری

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر