امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۲/۶/۱۲ - ۲۳:۱۰ شناسه خبر : ۱۴۴۷۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:
مسابقه عکس و فیلم موبایلی “ایران من” در مازندران تمدید شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید مسابقه عکس و فیلم‌ موبایلی «ایران من» تا ۱۸ شهریور ماه خبر داد و گفت: در نظر داریم به مناسبت هفته دولت، مسابقه عکس و فیلم موبایلی «ایران من» را با رویکرد عمران و آبادی در شهرها و روستاها برگزار کنیم.

به گزارش وارش نیوز/ احسان آهنگر شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید از اقدامات عمرانی دولت در شهر یا روستای خود عکس یا فیلم تهیه و به شماره ۰۹۳۸۰۴۵۱۲۲۴ در پیام رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: فیلم‌ها باید حداکثر در دو دقیقه ضبط شده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رابطه با شرایط مسابقه توضیح داد: شرکت‌کنندگان باید در چند جمله احساس خود از اقدامات دولت در پروژه مدنظرشان را بیان کنند و بگویند که اجرای این پروژه‌ها چقدر برای مردم مفید بوده است.

آهنگر مهلت ارسال آثار را ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و یادآور شد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۲ عکس و یک فیلم را به صورت افقی ارسال کند و آثار برتر در رسانه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی از شهروندان مازندرانی خواست با رصد و انعکاس فعالیت‌های دولت در محل زندگی خود، مسئولین را از معضلات آگاه و در عمران و آبادانی شهر و روستایشان سهیم باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر