امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۶/۱۷ - ۱۹:۳۲ شناسه خبر : ۱۴۵۰۳
امام جمعه سرخ‌رود مطرح کرد:
اعتماد و امید مردم به دولت انقلابی/ مراقب شیطنت‌ها و پروپاگاندای دشمن باشیم امام جمعه سرخ‌رود گفت: بارها گفتیم ضمن انتقاد نسبت به برخی ترک فعل‌ها که در بحث معیشت و مسئله حجاب و عفاف شاهد آن هستیم، به این دولت که دولت مردمی و انقلابی است‌، اعتماد و امید داریم.

به گزارش وارش نیوز/ حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه در هفته قبل گفتیم ظهور و آماده شدن برای انقلاب مهدوی، قله انقلاب و جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است، اظهار داشت: در این هفته رهبر معظم انقلاب به تفصیل از این قله گفتند که قله حاکمیت حق و عدل و دین خواهد بود و فتح این قله مقاومت و اراده قوی می‌خواهد.

وی تصریح کرد: مقاومت و اراده قوی در مقابل جاذبه‌های شیطانی که بیشتر از هر زمان دیگر وجود دارد، شیاطین و اعوان و انصار آن با ایجاد جاذبه‌های شیطانی و سانسور کردن نمادها و شعائر دینی می‌خواهند این اراده را از جوانان ما بگیرند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: کنگره اربعین را با‌تمام توان سانسور می‌کنند و چون نتوانستند با شبهه و تخطئه می‌خواهند به آن ضربه بزنند، چون می دانند این راهپیمایی،حرکت به سوی ظهور و پایان کار شیطان است و با تمام توان القای حس خوتحقیری می کنند تا امید و اراده را از جوان و جامعه بگیرند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: نزدیک به ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان، مجانی و شبانه روزی برنامه تولید می کنند تا به انقلاب اسلامی که مقدمه انقلاب حضرت حجت است ضربه بزنند؛ این ها برای مردم خود هم مجانی برنامه تولید نمی کنند و قطعا هدفشان ضربه به جمهوری اسلامی است که هیمنه آنها را در دنیا شکسته و اینجاست که کلام رهبر انقلاب پیرامون مقاومت و اراده در برابر جاذبه های شیطانی و پروپاگاندای دشمن روشن می شود.

مراقب شیطنت‌ها و پروپاگاندای دشمن باشیم

وی خاطرنشان کرد: اگر این مقاومت و ایستادگی در بین مؤمنین نباشد، همان می شود که بعد از رحلت رسول اکرم اتفاق افتاد و انحرافی به وجود آمد که با وجود امام معصوم رسیدن به قله اتفاق نیفتاد؛ در این روزهای منتهی به سالگرد اغتشاشات مواظب شیطنت‌ها و پروپاگاندای دشمن باشیم.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان داشت: چند استادی که در آتش اغتشاشات دمیدند و البته دوران خدمت آنها تمام شده بود را جای نزدیک به ۳۰۰ هزار استاد و دانشمند متعهد جا نزنند؛ چند سلبریتی مزدور و دین ستیز را جای هنرمند اصیل جا نزنند؛ جای شهید و جلاد عوض نشود و از جانیان و هتاکان به مقدسات، قهرمان سازی نکنند؛ مواظب پروژه کشته سازی دشمن باشیم که همه اینها در جهت اختلال در اراده و امید و مقاومت جامعه است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: رهبر انقلاب در دیدار با دولت‌ مردان، اسم رمز دولت‌ها را مشخص کردند که رضای الهی و کار برای مردم است یعنی دولت مردان به دور از جناح بندی،سیاسی کاری و زدو بندها،برای رضای خدا کار کنند و به مردم خدمت کنند؛ حقیقتا حمایت و تمجید رهبر انقلاب از این دولت بی سابقه بود؛ دلایل آن هم روشن است.

وی یادآور شد: هر چند که رسانه‌های معاند و برخی رسانه های غرب زده از کنار خدمات و کارهایی که در این دولت شد می گذرند اما یادمان نمی‌رود چگونه با تلاش جهادی و تدبیر بساط کرونا با روزی ۷۰۰ کشته جمع شد.

امام جمعه سرخ‌رود بیان کرد: یادمان نمی رود که سیاست خارجی التماسی و منفعلانه، جای خود را به سیاست خارجی عزت مندانه داد که نمونه های آن عضویت در شانگ‌های و بریکس است؛ یادمان نمی رود تصمیمات شبانه جای خود را به حضور میدانی داد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: خزانه خالی و مقروض کردن دولت و گره زدن اشتغال و تولید و پروژه های عمرانی به خارج،جایش را به رونق تولید و اتکا به متخصصان داخلی داد که نمونه آن افتتاح ابر پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی بود؛ یادمان نمی رود جلوگیری از توسعه شبکه برق رسانی که نتیجه اش اختلال در تولید برق و خاموشی هایی تابستانی بود، با تدبیر این تولید به ثبات رسید؛ اینها گوشه ای از فعالیت دولت فعلی بود که تمجید رهبر انقلاب را در پی داشت اما امام خامنه ای هشداری به دولت مردان‌ دادند،که بی ثباتی در معیشت و مسئله ارز،باعث شده این اقدامات به چشم نیاید و غباری باشد بر روی مجاهدت های دولت.

وی اظهار کرد: قطعا با تمجید رهبر انقلاب و مجاهدت دولت، امیدواریم هر چه زودتر در بحث معیشت و ثبات قيمت ها هم‌ شاهد گشایش باشیم و بارها گفتیم ضمن انتقاد نسبت به برخی ترک فعل ها که در بحث معیشت و مسئله حجاب و عفاف شاهد آن هستیم،به این دولت، که دولت مردمی و انقلابی است‌،اعتماد و امید داریم و یک موی آن را با دولت واداده و آویزان به غرب عوض نمی‌کنیم.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه لازم است پیرامون کنگره بزرگ اربعین چند تشکر و ابراز ارادت خالصانه داشته باشیم، گفت: اول از مردم و دولت عراق که خالصانه برای پذیرایی و میزبانی زائران زحمت کشیدند از عمق جان تشکر می کنیم و از تمام موکب داران و دست اندركاران خواهش می کنیم تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته زائران امام رئوف،حضرت رضا علیه السلام، از عراق و جاهای دیگر انجام دهند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان تصریح کرد: از دولت مردان و نیروهای نظامی و انتظامی که برای تسهیل راهپیمایی اربعین تلاش کردند تشکر می کنیم،حقیقتا اقدامات بسیار خوبی هم در مرزها،هم در تخصیص تسهیلات و مسئله گذرنامه زیارتی انجام شد و از همه عزیزانی که که در برپایی راهپیمایی جاماندگان اربعین تلاش کردند،سپاسگزاریم، سعیکم مشکور ان شالله.

خبرنگار: پویا اباذری

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر