امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۲/۶/۱۷ - ۱۹:۴۴ شناسه خبر : ۱۴۵۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد:
کلید قبولی اعمال؛ تقوای الهی/ سابقه مردم مازندران دینداری و خدمت و توجه به مردم است نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه کلید قبولی اعمال را تقوای الهی است، گفت: وقف صدقه جاریه به شمار می‌رود و نشان می‌دهد سابقه مردم مازندران دینداری و خدمت و توجه به مردم است و ما نیز برای آیندگان باید موقوفات قبلی را حفظ کنیم و موقوفات جدید داشته باشیم.

به گزارش وارش نیوز/ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری، کلید قبولی اعمال را تقوای الهی دانست و افزود: تقوا، نیکوکاری شاه کلید رستگاری است.

وی با گرامیداشت دهه وقف افزود: وقف صدقه جاریه به شمار می‌رود و نشان می‌دهد سابقه مردم مازندران دینداری و خدمت و توجه به مردم است. و ما نیز برای آیندگان باید موقوفات قبلی را حفظ کنیم و موقوفات جدید داشته باشیم.

وی با تقدیر از خیران و نیکوکاران و تشکر از دولت و مسئولان در برپایی مراسم اربعین و پیاده روی گفت: از نهادهای دست اندارکار امنیت مراسم نیز تقدیم می‌کنیم و علاوه بر این مردم عراق نیز جانانه پای کار آمدند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: خیران و مواکب عراقی و ایرانی برای مراسم اربعین پای کار آمدند و دولت عراق همکاری خوبی با کشور ایران داشته است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ۲۲ میلیون زائر مدت دو هفته به سفر اربعین رفتند، افزود: برپایی این مراسم باشکوه در گرو همکاری دولت و نهادهای امنیتی و مردمی دو کشور صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور گفت: این شهدای والامقام خط شکنی کردند و حماسه آفریدند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: در حال حاضر برنجکاران از قیمت پایین محصول گلایه دارند و در زمینه مرکبات نیز سال قبل دچار مشکل بودیم و این نشان می‌دهد که راه صادرات را نتوانستیم هموار کنیم و سازمان‌های مستقر در بنادر هماهنگی لازم را ندارند.

امام جمعه ساری بر لزوم وحدت رویه برای تسهیل در فرایند صادرات کالا تاکید کرد و گفت: از مسئولان تقاضا داریم تا رسیدن فصل برداشت مرکبات برای بازار فروش و عرضه برنامه ریزی کنیم.

وی با عنوان اینکه وصل کردن تولید با بازار مصرف دارای مشکل است از مسئولان خواست در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند و گفت: مسئولان به مسئله معیشت توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه همایش اربعین یک شاه کلید محسوب می‌شود، گفت: این همایش برای دنیا دارای پیام است و دنیا در تلاش است این حرکت عظیم را بی فلسفه و سبک جلوه دهد و دنیا از پیام همایش اربعین و زیارت اربعین می ترسد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر