امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۷/۱۵ - ۱۴:۴۳ شناسه خبر : ۱۴۵۱۱
رئیس کل دادگستری مازندران:
رفع تصرف ۴۲۶ هکتار از اراضی ملی در مازندران وارش نیوز- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۴۲۶ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف و خلع ید شدند.

  حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال، بیش از ۴۲۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان مازندران خلع ید و رفع تصرف شد، افزود: از این میزان به ۵۱۸ فقره اراضی ملی و منابع طبیعی بوده که ۵۰۰ فقره به منابع طبیعی مازندران (ساری) و ۱۸ فقره به منابع طبیعی استان (نوشهر) اختصاص داشته است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان مازندران افزود: از مجموع ۴۲۶ هکتار فوق الذکر، ۴۱۹ هکتار اراضی در محدوده منابع طبیعی مرکز استان (ساری) و بیش از ۷ هکتار به منابع طبیعی استان (نوشهر) مرتبط بوده است.

حجت الاسلام اکبری در ادامه با تاکید بر لزوم آزاد سازی عرصه‌های ملی اظهار کرد: حفظ حقوق بیت‌المال از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای دستگاه قضائی استان برخوردار بوده و حفظ انفال، اراضی ملی و منابع طبیعی همیشه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیر مجاز در کنار اجرای کامل و دقیق مصوبه‌های شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند، باید تلاش خود را بکار گیرند تا از اراضی ملی، منابع طبیعی و بیت‌المال به بهترین شکل ممکن پاسداری و حفاظت کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر