امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱ شناسه خبر : ۱۴۶۸۹
برقراری اعلام کرد؛
۵۰۰ هزار زن روستایی بیمه می‌شوند مدیر عامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر از جذب ۸۰۰ هزار بیمه شده جدید در این صندوق خبر داد و گفت: با اجرای طرح جوانی جمعیت ۵۰۰ هزار زن روستایی به بیمه شدگان ما اضافه خواهد شد.

به گزارش  وارش نیوز، بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در همایش شرکت‌های برتر و بهره ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بهره وری حلقه گمشده اقتصاد است. هرجا بهره وری باشد حتماً کارآمدی نیز وجود خواهد داشت. سطوح مختلف بهره وری در همه حوزه‌ها وجود دارد و مهم‌ترین آن بهره وری سازمانی است. آن چیزی که بهره وری را محقق می‌کند برنامه راهبردی است.

وی با اشاره به اینکه روستاییان، کشاورزان و عشایر در کشور مولد هستند ادامه داد: برای برون رفت از مشکلات باید برنامه راهبردی مبتنی بر علم داشت. یکی از مشکلات و چالش‌های موجود در کشور مشکلات صندوق‌های بازنشستگی است.

برقراری ادامه داد: عدم تعادل منابع و مصارف از بزرگ‌ترین چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی است. اگر محاسبات بیمه‌ای نباشد هر حرکتی با شکست موجه می‌شود. صندوق بیمه روستاییان، عشایر و کشاورزان وارد بنگاه داری نشده است.

وی گفت: بررسی نقدینگی صندوق، خرید و فروش به موقع و اقدام به موقع موجب رشد دارایی‌های صندوق شد است. در دولت سیزدهم حدود ۷۸ درصد سرمایه گذاری را در صندوق افزایش داده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این صندوق، بیان کرد: چهل و پنج اقدام در این صندوق انجام شده است؛ که مهم‌ترین آن جذب ۸۰۰ هزار بیمه شده جدید است که موجب جلوگیری از تورم می‌شود. با اصلاحات انجام شده، اراده و افزایش بهره وری توانستیم در چند ماهه اول سودهای خوبی را کسب کنیم.

مدیرعامل بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: مردم‌سپاری یکی از اولویت‌های مهم صندوق است. حدود ۶ هزار نفر در سراسر کشور برای صندوق کار می‌کنند. در حوزه سرمایه گذاری معتقدیم که باید مبتنی بر سیاست‌های دولت حرکت کرد.

برقراری گفت: بعد از تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین بیمه در کشور هستیم. با اجرای طرح جوانی جمعیت ۵۰۰ هزار زن به بیمه شدگان ما اضافه خواهد شد و تعداد کلی بیمه‌شدگان صندوق از ۳ میلیون نفر عبور خواهد کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر