امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸ شناسه خبر : ۱۴۶۹۷

طرح عیدانه استاندارد خراسان شمالی آغاز شد مدیر کل استاندارد خراسان شمالی از آغاز طرح عیدانه استاندارد استان از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

وارش نیوز: محمد خوران اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی دانست و بیان کرد: نظارت‌ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد و در این بازرسی‌ها، کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل مضاعف، و در صورت وجود و توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد و پایین‌تر از حد کیفیت، خدمات فاقد ایمنی و استاندارد، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هتل، هتل آپارتمان ها، زائر سراها، فرودگاه و پایانه های مسافری، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز تفریحی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی‌ها و مراکز شیرینی و آجیل هم مورد بررسی قرار می گیرد.

خوران درپایان تاکید کرد: برای بررسی اصالت علامت استاندارد کالای خریداری شده، مصرف کنندگان می توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از این طریق از ویژگی هایی نظیر نام واحد تولیدی، نشانی محل تولید محصول و اعتبار پروانه استاندارد آگاه شوند.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر