امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۲/۳ - ۲۱:۴۶ شناسه خبر : ۱۴۸۵۳
اخبار انتظامی مازندران؛
از انهدام باند قاچاق مواد مخدر تا انسداد مقطعی محور سوادکوه سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف ۹۹ کیلو مواد مخدر در محور ورودی استان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز ؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر، گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصدهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی در ادامه اظهار کرد: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودروهای آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش وارش نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۴ جوان که با نزاع و درگیری نظم و امنیت تفرجگاه جنگلی سکوتپه این شهرستان را مختل کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسن عبدالله زاده در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پاسگاه هولار شهرستان ساری در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد اختلال در نظم و امنیت تفرجگاه جنگلی سکوتپه این شهرستان با ایجاد نزاع و درگیری توسط افرادی ناشناس و ترک محل توسط آنها، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پاسگاه هولار ساری پس از تلاش بی وقفه ۴ نفر از عوامل نزاع و درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه را شناسایی و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

سرهنگ حسن زاده از دستگیری هر ۴ متهم دراقدامی غافلگیرانه در کمترین فرصت ممکن خبر داد و تصریح کرد :ماموران پاسگاه هولار متهمان را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

انسداد مقطعی محور سوادکوه در استان مازندران

رئیس پلیس راه استان از انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره از یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، اظهار کرد: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود .

سرپرست پلیس راه استان مازندران، از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر و کشف ۳۶ و نیم کیلو گرم مواد مخدر حشیش در این استان خبر داد .

 سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، تصریح کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند .

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان کرد: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر