امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۳۴ شناسه خبر : ۱۴۸۸۸
مدیرکل تعاون، کار خراسان شمالی:
برگزاری ۳۰ برنامه در هفته کار و کارگر در خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از برگزاری ۳۰ برنامه در هفته کار و کارگر از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه در استان خبر داد.

به گزارش وارش؛ مهدی اسلام خواه با بیان اینکه برنامه های هفته کار و کارگر امسال با شعار « مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی » اجرا می شود اظهار داشت: تقدیر از ۲۶ کارگر و واحد تولیدی نمونه در جشنواره امتنان، اجرای جشن‌ های خانوادگی، بازدید از کارگاه های پرخطر، افتتاح زمین تنیس خاکی کارگران در بجنورد، شرکت تعاونی آموزشگاهی در شیروان و مرکز کاریابی در جاجرم و راز، مسابقات فرهنگی و ورزشی و توزیع ۵۰ بسته معیشتی، عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگر از برنامه های هفته کار و کارگر در استان است.

وی در ادامه به نرخ مشارکت اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: براساس آخرین آمار، نرخ مشارکت اقتصادی خراسان شمالی در پایان سال گذشته ۴۴.۹ درصد محاسبه شد که بیش از ۳.۵ درصد از متوسط کشوری (۴۱.۳) بالاتر است.

اسلام خواه همچنین بیشترین تسهیلات مشاغل خانگی را در مشاغل دوخت لباس، قالب بافی، گلیم بافی، دام و مصنوعات چرمی عنوان کرد و گفت: سهم بانوان در مشاغل خانگی استان در سال گذشته ۷۳ درصد و سهم آقایان ۲۷ درصد ثبت شده است.

انتهای خبر/.

 

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر