امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۵:۵۱ شناسه خبر : ۱۵۱۹۴

برگزاری نخستین نشست تخصصی کنفرانس بین‌المللی صنعت ساختمان در مازندران ایسنا/مازندران نخستین نشست تخصصی کنفرانس بین المللی نگهداشت صنعت ساختمان به میزبانی ساری در دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش وارش نیوز ؛ سید عبدالله میرغیاثی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران امروز، ۲۷ اردیبهشت در نخستین نشست تخصصی کنفرانس بین‌المللی نگهداشت صنعت ساختمان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد، گفت: علم صنعت ساختمان در دنیا حائز اهمیت است و تدبیر مهندس ساختمان در تقدیر انسان قابل تحسین است.

میرغیاثی ادامه داد: علوم مختلف می‌تواند در این صنعت نقش اساسی داشته باشد و حضور استادان از گروه‌های مختلف در این نشست گواه این موضوع است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بیان کرد: همفکری و جلوگیری از تشتت افکار و پرهیز از اختلافات در امر مهندسی می‌تواند هماهنگی خوبی در نظام مهندسی ساختمان ایجاد کنند که این مهم مفرح حال و روح انسان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به میراث معماری در گذشته و اشاعه فرهنگ معماری اصیل، تصریح کرد: نظارت به عنوان یک مسئولیت از سوی ناظرینی که وظیفه ذاتی آن‌ها حفظ فرهنگ معماری است اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: مهندسین این صنعت می‌توانند با هنر و مدیریت خود روح جامعه را با حفظ معماری اصیل جلاح دهند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر