امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۳/۴/۷ - ۱۳:۳۹ شناسه خبر : ۱۶۴۹۹
مدیر مخابرات استان تاکید کرد:
پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی برگزاری انتخابات در خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز جهت برپایی انتخابات روز جمعه۸ تیر ماه از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در تمامی نقاط تعریف‌شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان و فرمانداری ها با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هر یک از مسیرهای مطمئن و پایدار، تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وارش نیوز؛ رسول علی اصغرپور، خاطر نشان کرد:  تدابیر لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش‌رو در استان اندیشیده شده و  ۳۵ تیم مجهز در بخشهای مختلف فنی، برای حفظ پایداری شبکه و رفع مشکلات احتمالی،  کاملا آماده هستند.

وی تصریح کرد:با  ۳۵ تیم مجهز در بخشهای فیبرنوری ، موبایل ، پاور و تغذیه نیرو ، شبکه کابل ، مایکرویو، سوییچ ، دیتا و نقلیه از پایداری شبکه مخابرات استان در طول برگزاری انتخابات، محافظت خواهیم کرد .

علی اصغر پور افزود: در حال حاضر ارتباط مخابراتی کلیه شعب اخذ رای برقرار و پایدار بوده و به یاری خداوند متعال از  روز پنجشنبه۷ تیر تا شنبه ۹ تیرماه با ایجاد شیفت ۲۴ ساعته و حضور مهندسین و متخصصین مخابرات، از پایداری و برقراری ارتباطات در سطح استان و به ویژه شعب اخذ رای با هدف برگزاری هر چه بهتر انتخابات محافظت خواهد شد .

وی با اشاره به کیفیت حداکثری و میانگین بالای ۹۹/۹ درصدی پایداری شبکه ارتباطات استان و آنلاین بودن شعب اخذ رای در طول انتخابات اسفند ماه سال گذشته، اظهار داشت: به یاری الهی و با توجه به وجود زیرساختهای پرسرعت، امن و پایدار منطقه و با تکیه بر توان نیروهای مخابرات و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرایی، در اجرای الکترونیکی این دوره از انتخابات نیز به بهترین نحو عمل خواهد شد.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر