امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۳/۴/۱۸ - ۱۱:۴۳ شناسه خبر : ۱۶۵۹۷
طی سه ماهه اول سال:
بیش از ۳ هزار نفر از آموزش های فنی و حرفه ای خراسان شمالی بهره مند شدند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: بهار امسال، مهارت آموزی ۳ هزار و ۷۸۴ نفر در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای استان انجام شد.

 

وارش؛ مهدی رحمدل اظهار داشت: امسال برگزاری دوره های آموزشی در بخش دولتی به میزان ۱۷هزار ۴۸۹ نفر دوره تعهد شده است که با اجرای ۳ هزار و ۷۸۴ نفر دوره طی سه ماهه اول سال  ۶۴.۲۱ درصد تعهد محقق شده است .

وی با بیان اینکه آموزش  های بخش دولتی برای  ۱۷  گروه هدف ارائه می شود تصریح کرد : بهار امسال در بخش دولتی، ۱۷۴ نفر از  دانشجویان، ۲۶۶ نفر از دانش آموزان ، علاوه بر آن ۴۴۶ نفر  از سربازان وظیفه، ۴۱۵ نفر از زندانیان و ۴۸ نفر از عشایر استان از آموزشهای مهارتی بهره مند شده اند. 

رحمدل خاطرنشان کرد: در این مدت مهارت آموزی برای ۳۳ نفر از زنان سرپرست خانوار ، ۶۶ نفر از زنان خانه دار ، ۳۱۴  نفر از ساکنین مناطق روستایی ، یکهزار و ۴۸۴ نفر از متقاضیان مهارت آموزی  ، ۸۷ نفر از دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، ۷۱ نفر از ساکنین سکونتگاه های غیررسمی ،۱۹ نفر از مناطق محروم مرزی ، ۱۶۴ نفر از بنگاه های اقتصادی،۱۵۶ نفر از معتادین بهبود یافته  ، ۲۰ نفر از افراد دارای معلولیت و ۲۱ نفر از مشمولان بیمه بیکاری اجرا شده است .

وی افزود : در بخش دولتی ۱۱ مرکز برای برگزاری دوره های آموزش مهارتی فعال است.

انتهای خبر/.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر