امروز : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۳:۵۶ شناسه خبر : ۱۶۷۵۹

پیش‌بینی افزایش نسبی دما همراه با رگبار و رعد و برق برای مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه‌شنبه ۲ تا دوشنبه ۸ مرداد به شرح زیر پیش ‏بینی می‏‌شود.

به گزارش وارش نیوز ؛ طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان امروز سه‌شنبه ۲ مرداد نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب ابری گاهی با رگبار باران، رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه است.

اما در روز چهارشنبه ۳ مرداد آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، از شب با افزایش ابر و در نیمه غربی با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران در روز پنج‌شنبه ۴ مرداد آسمان استان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با کاهش نسبی دما، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد را شاهد هستیم.

اما در روزهای جمعه و شنبه ۵ و ۶ مرداد آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر برای استان پیش بینی شده است.

همچنین طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز یک‌شنبه ۷ مرداد آسمان مازندران نیمه ابری از اواخر روز با افزایش ابر، بتدریج با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

اما در روز دوشنبه ۸ مرداد آسمانی ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، بارندگی و وزش باد را در استان مازندران شاهد هستیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر