امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۶/۲۰ - ۱۱:۰۰ شناسه خبر : ۱۷۵۵۵

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی مهرماه ۱۴۰۳دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش وارش نیوز ؛ رضا لحمیان ۲۰ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ در ۸۳ کدرشته محل در استان از ۱۹ شهریور آغاز شده و تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران ادامه داد: در پذیرش پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف استان و رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با رویکرد تعهد اشتغال در حین تحصیل و یا پس از فراغت از تحصیل در محیط کار دستگاه متقاضی، اقدام به ایجاد ظرفیت پذیرش ۴۰۵ نفر برای آموزش با تضمین اشتغال در ۴ مرکز علمی کاربردی در استان نموده است.

لحمیان یادآور شد: دواطلبان می‌توانند جهت ثبت نام در دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر به پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه نمایند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر