امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۱۲:۳۲ شناسه خبر : ۴۹۰۸
باز هوا بوی بهار می‌دهد!!
۴ سال هوای تازه/ به عمل کار برآید به هوای تازه نیست در حالی که طی روزهای گذشته فعالان سیاسی و اجتماعی از حضور کاندیدای خود در عرصه سیاسی و انتخابات حرف می‌زدند و بازار بسیار گرم بود اما با نگاهی به کارنامه دوران فعلی برخی از آن‌ها؛ عمل کمترین نقش را داشته است.

اینگونه افراد گویا تنها برای مقاصد سیاسی و به دست آوردن رای چنین شعارهای زیبایی سر می‌دهند که گویی رقبای مقابل این‌ها در عرصه سیاسی و انتخابات کم تجربه و کم سواداند.
نماینده فعلی مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد یک از افردی است که شعار ۴ سال هوای تازه را برای این دو شهرستان گردشگرپذیر و ساحلی عنوان کرده بود اما این روزها با وجود رد صلاحیتش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  شعارهای تازه و جدیدی را از او می شنیدیم که اکثرا رنگ بوی انتخابانی داشت تا اقدام و عمل.
اگر مروری بر انتخابات دوره گذشته زنیم شعاری همچون چهار سال هوای تازه در گوش‌ها طنین کرده بود اما هر چه به پایان دوره نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدیم هیچ نشانه‌ای از هوای تازه نه در حوزه انتخابیه بلکه در خانه بهارستان هم دیده نشد البته جزء شعر خوانی‌های آقای نماینده فعلی در صحن علنی مجلس در مورد مازندران.
موضوعاتی همچون اشتغال و مسکن جوانان، طرح‌های اقتصادی و جذب توریست، حل مشکل زباله، حل معزل آب شرب، رفع مشکل آب‌های سطحی، بهره‌برداری سد لاستیکی، رفع مشکل کشاورزان، حل مشکل محصلان، تامین و افزایش زیرساختاهای ورزشی، رفع مشکل کمربندی سرخ رود و پروژه‌های نیروگاه برق و فرودگاه که در اشعار زمان تبلیغ رنگ و بویی خاص به خود اختصاص داده بود.
حال بعد گذر چهار سال از شعار هوای تازه در قاب تک بیتی به عمل کار برآید از نماینده فعلی که با نام نویسی تقاضای آن را داشت مجدد قبای خدمت برتن کند، می‌گوییم.
چهار سال در هوای تازه خود فرصت کمی بود تا اعتبار تکمیل پروژه کمربندی محمودآباد و سرخرود، کانال‌های مهار آب‌های سطحی محمودآباد، نیروگاه برق، سالن ورزشی زردآب، وزامحله، پیست اسکیت که به اندک اعتباری نیازمند است، را تامین کنید ؟؟؟
آیا چهارسال زمان کمی بود تا پروژه سد لاستیکی سرخرود به اتمام برسد؟؟
چهارسال زمان کمی بود تا جاده مرگ محور سرخرود به آمل به اتوبان ساحلی و گردشگری تبدیل شود؟؟
چهارسال زمان کمی بود معزل زباله شهرستان رفع شود؟؟
چهارسال زمان کمی بود تا مردم شهر و بخش سرخرود بی‌دغدغه از نعمت آب شرب بهرمند شوند؟؟ آب شربی که امروز گل را مهمان خانه‌ها کرده و مردم شهر و بخش سرخرود مجبور به پذیرا بودن این مهمان ناخوانده هستند.
چهارسال زمان کمی بود تا پروژه نیروگاه برق 500 مگاباتی استارتش زده شود؟؟
گفتنی‌ست؛ دفاع حامیان از شعار انتخاباتی در جامعه متاسفانه تنها تبدیل به یک بلندگوی شعاری شده است که هر از چند گاهی توسط عده‌ای فرصت طلب سر داده تا در سایه این شعارها به اهداف خود برسند و این بار به دفاع از شعاری جدید که هیچ نقش عملی در زمان خدمت آن‌ها نداشت، بپردازند و حال این گونه باید گفت به عمل کار برآید به سخنرانی و هوای تازه نیست..

حال در شرایط کنونی انتخابات مجلس یازدهم شاهد کاندیدهایی هستیم که همه چیز را بهانه حضور در بهارستان می‌کنند.
جریان و آتش انتخاباتی نور و محمودآباد جز دود به چشم مردمان این خطه ثمره دیگری نداشت در این دوره هم شاهد رقابت کاندیدا دو شهرستان از یک حوزه انتخابیه هستیم که هر یک با موضوعاتی مختلف مردم پسند بدنبال جلب نظر و آرای مردم هستند.
مردمان این خطه باید کمی با حوصله و بررسی بیشتر سوابق و کارایی، پای صندوق‌های رای بروند فارغ از هر گونه نگاه شهرستانی و جناحی گزینه اصلح را انتخاب کنند تا شاهد حضور نماینده شجاع، خداترس، آگاه بر قوانین و انقلابی در صحن بهارستان شویم. نماینده‌ای که صدای مردمانش را با فریاد در مجلس، دردها را بدون هرگونه ترس و نگرانی کاری بیان کند چراکه نمایندگان مجلس این قانون‌گذاران تاثیر مستقیم در روند زندگی و معیشیت مردم جامعه دارد.
در پایان از همه مردم عزیز حوزه نور و محمودآباد استدعا داریم همچون گذشته  فارغ از هرگونه جناح و تفکیک دو شهرستان نور و محمودآباد به پای صندوق‌های رأی بیآیند و جهت اقتدار و سربلندی کشور عزیزمان گزینه اصلح از نگاه خود را انتخاب کنند تا شاهد حضور نماینده‌ای باشیم که دردو دل، نیاز و خواسته مردم دغدغه اصلی آن جهت رفع چالش‌ها و مشکلات باشد.


محمد اکبرزاده فعال رسانه‌ای مازندران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر