امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
در دولت سیزدهم صورت گرفت: تحویل گیری ۱۵۴ روستای غیر تحت پوشش در مازندران
مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت: از ۱۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش شرکت قرار گرفتند
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۳۷
۱۵۴ روستای مازندران تحت پوشش خدمات آبفا قرار گرفت
مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت: ازیکهزارو ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش استان ،۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۵۲
وزیر کشور: با افرادی که آیین‌نامه‌های ساخت‌وساز را نادیده می‌گیرند باید برخورد قضایی شود
وزیر کشور بر ساخت سازه‌های مقاوم در برابر زلزله تاکید کرد و گفت: با افرادی که آیین‌نامه‌های ساخت‌وساز را نادیده می‌گیرند باید برخورد قضایی شود.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۴۸
رئیس جمهور: زیر ساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود
رئیس جمهور قهرمانان را پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی دانست و گفت: زیر ساخت های لازم برای گسترش ورزش قهرمانی باید فراهم شود تا قهرمانان هیچ دغدغه ای جز میدان وقهرمان شدن نداشته باشند، ورزش همگانی و ورزش حرفه ای و ورزش بانوان بسیار اهمیت دارد و در کنار اینها باید به ورزش عشایری و روستایی توجه شود.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۴۵
ورود ۱۰۰ هزار معلم به آموزش و پرورش در سال جاری
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال چند برنامه ویژه برای معلمان خواهیم داشت، گفت: مهمترین آن‌ها نهضت اعتلا و بالندگی معلمان است؛ هم در صلاحیت‌های حرفه‌ای، هم صلاحیت‌های اختصاصی و هم در صلاحیت‌های عمومی؛ معلمان در این سال نقطه تمرکز برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش خواهند بود. در این سال حدود ۱۰۰ هزار معلم دیگر به جامعه باشکوه آموزش و پرورش خواهند پیوست.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۳۶
افزایش حدود ۴ برابری جریمه شکار غیرمجاز/ توجه ویژه به نجات یوز
در پی تشکیل چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش ۳.۹ برابری جریمه شکار غیرمجاز خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع ضرورت تقویت منابع مالی برای حفظ یوز را مطرح کردیم. رئیس جمهوری نیز بر لزوم تداوم تلاش‌ها برای نجات این گونه تاکید کرد.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۳۳
طلای جهانی تغییر مسیر داد
قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۷ می) پس از آن که داده‌های اقتصادی اخیر شرط‌بندی‌ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر سال جاری را تقویت کرد، افزایش یافت.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۲۶
هوش مصنوعی پزشک گوگل از پزشکان بهتر عمل می‌کند!
مدل هوش مصنوعی پزشکی گوگل موسوم به Med-Gemini یک هوش مصنوعی متخصص در پزشکی است که ادعا می‌شود در برخی کارها حتی از پزشکان انسانی نیز عملکرد بهتری دارد.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۲۲
چهلمین روز شهدای «قدس»
سرلشکر سلامی: همه راه های نفوذ دشمنان باید بسته شود
فرمانده کل سپاه پاسداران، رسالت نیروی قدس سپاه را بستن راه نفوذ دشمن در سرزمین های اسلامی برشمرد و تاکید کرد که ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشورهای اسلامی.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۱۸
مقابله با همه گیری‌های آینده؛
واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
تحقیقات حاکی از آن است که یک واکسن جدید احتمالا در مقابل شاخه هایی از ویروس کرونا که هنوز ظهور نکرده اند، کارآمد خواهد بود و برای مقابله با همه گیری های آتی به کار می رود.
۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۳:۱۴